دانلود
اس دانلود
 
 

 

mzl.vfszrhrb.512x512 75 بازی اکشن N.O.V.A.   Near Orbit Vanguard Alliance v1.0

بشریت نگاه خود را به شما دوخته است!هنگامی که موجودات فضایی برای تسخیر زمین پا به این سیاره پا گذاشتند و آماده می شوند تا آن را نابود کنند این شما هستید که باید یکتنه به قلب دشمن بزنید و زمین را از نابودی حفظ کنید زیرا آیندگان چشم امیدشان به شماست!

 



ادامه مطلب ...


 

pes 11 بازی بسیار جذاب فوتبال Pro Evolution Soccer 2011 v1.0.1

بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه ۲۰۱۱ این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه برای سیستم عامل آندروید منتشر شد! گرافیک بی نظیر و زیبای این نسخه یکی از این ویژگی هاست که در حین بازی  بازیکن را کاملاً مجذوب خود می کند. تقوبت هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی علی الخصوص در بخش داوری، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس  کاپ های معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاههای اروپا و لیگ Copa Libertadores و حرکات تکنیکی جدید ، حرکت کردن طبیعی تر و … از ویژگی های این بازی فوتبال است. Pro Evolution Soccer 2011 v1.0.1 را با لینک مستقیم از سایت آندرویدیها دانلود کنید.

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود فیلم

خلاصه داستان : داستان « عطش مبارزه » در آینده رخ می دهد. در این زمان حکومتی ستمگر به نام کاپیتول، همه ساله از میان ۱۲ منطقه ای که بر آنها حکمرانی می کند، پسر و دختری را بر می گزیند تا در یک رقابت خشن با یکدیگر مبارزه کنند و در نهایت کسی برنده می شود که تنها فرد زنده مانده در این رقابت باشد!



ادامه مطلب ...


 

دانلود فیلم

خلاصه داستان : جوانی به نام منصور که در موقعیت پایین اجتماعی قرار گرفته و شرایط مالی مناسبی ندارد ،مسافر کشی می کند و …

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود فیلم

خلاصه داستان: بهرام طی حادثه ای دچار مرگ مغزی شده خانواده او تصمیم به فروش اعضای بدن وی می گیرند . در این میان ماجرایی عجیبی رخ می دهد …

 

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود Mozilla Firefox v11.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

 

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. لطفاً برای هرچه بهتر شدن وبلاگ نظر هم بدهید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس دانلود و آدرس sdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 653
بازدید کل : 120550
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



كد عكس تصادفی

خدمات وبلاگ نويسان-بهاربيست